Jump to content

KSI PIKACHU 7

Retired Leaders
  • Content count

    103
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by KSI PIKACHU 7

  1. KSI PIKACHU 7

    11892161 775426185901088 3361837523945731682 N (1)

    FROSTY COME BACK!
  2. Anyone playing Battlefield on PS4?

  3. KSI PIKACHU 7

    Me!

    Some pictures of me!
  4. KSI PIKACHU 7

    Good old Best Buy

    From the album: Me!

  5. Hello gaming world how is everyone doing? PS4 right around the corner!

  6. Well it has been a long time since I logged back into this account. Hello everyone!

  7. Well it has been a long time since I logged back into this account. Hello everyone!

  8. Dang Look WHOS BACK!!!

    1. Show previous comments  1 more
    2. Airborn 7

      Airborn 7

      Yay pikachu is back what's good man how you been

    3. KSI PIKACHU 7

      KSI PIKACHU 7

      I am Doing OSSIM! How is the good old KSI. Im Happy LS is still DA BEST!

    4. Badfur

      Badfur

      Pikachu.. what the hell, you come back and don't drop me a line? I see where the love is..

  9. So whats this. I come here and write somthing but it takes almost years to hear back from ya....... lol Miss ya take it easy!

  10. I want some cookies!?!

  11. I want some cookies!?!

  12. Heck yeah I am alive. What about you. Been long time!

  13. So its has been forever since i have been on here so i thought i would drop in and see how your doing. Hit me up sometime! see ya :)

  14. hey long time no talk hit me up on XBL or here ttyl....punk ;)

  15. lol easy come easy go i guess

  16. heyyyy how you been long time no talk

  17. Hey psycho whats new. :P When do you want my division to stomp on yours?? This Time Goku will be there!!!!

  18. Whats up? we never talk :( its so sad

  19. OH Reeeeaaallllyyy not uh PINK SQUAD material......hmm well see about that

  20. They were friendly games lol.

  21. its like upside down/ through a mirror and dark. not an acceptable picture :P

×